Mat

 Jag har alltid varit en tjej som älskar sötsaker, kakor, bakelser, tårtor u name it. Och bröd ska vi inte ens gå in på, älskar BRÖD. Så det kommer bli svårast att skippa brödet. Jag säger inte att jag ska sluta med det helt, en dag i veckan ska jag ha en '' ät vad jag känner för dag''. Tror att det är lätt att tappa fokus om man går in för det stenhårt i början.
 
Men med tiden så brukar man tappa all lust för sötsaker i och med att man ser resultat. Till kvällsmat åt jag, cocktailtomater, minimorötter, grillad kyckling, palsternaacka och tsatsiki. Sjukt gott med palsternacka i ugnen till. Blir samma till matlåda imorgon.
 
Eftersom jag precis har startat med träningen är sötsuget väldigt stort, så jag kan verkligen rekommendera en fruktsallad med Kvarg ( vaniljsmak)
 
Har du något tips för bättre förbränning?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0