2013

Så, nu är det 2013 jag antar att det inte bara är jag som har nyårslöftet  ¨ ta tag i träningen¨.
Är sjukt besviken på mig själv, jag tränade 6 dagar i veckan i cirka 8 månader, men Åh hej förkylning kom och förstör mitt liv. Kan inte skylla på förkylningen helt och hållet jag hamnade på latsidan helt enkelt. Tappade all motivation och började frossa sötsaker. Nog om det nu är det andra bullar som gäller. Dock var det inte mycket styrketräning för min del förr, mestadels zumba. Saknar det sjukt mycket. Men eftersom jag vill tajta upp hela kroppen så blir det mer styrka.
 
Blev medlem på Actic idag väldigt bra pris och simmning ingår.
 
Träningen idag bestod av
 
20 min uppvärmning : Löpband
 
Mage+ innelår+utsidalår+rumpa+vader
 
Kommer göra så att jag kör underkropp+ mage en dag överkropp+ rygg nästa dag. Man ska helst vila sina muskler 1 dag, eftersom musklerna växer när de får vila.
 
Skickar med en bild från nyår.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0